måndag 9 januari 2012

Ett Nytt År

Vingarna från en mås

Ett nytt år - med oskrivna blad. Det är något speciellt med ett nytt år, och ett som nyss avslutats! Som kapitel ur en bok. Där jag är författaren och fyller mina blad med min historia, och du din. Jag tror jag ska försöka göra min så rolig jag bara kan, - för det är ju bara jag som kan styra hur min ska bli!

Mås

Och det nya året stormade verkligen in, man fick hålla i sig så man inte föll omkull - men å andra sidan älskar jag ju storm.

En våg som rullar in med vinden

Och vad är bättre än ett vackert hav vid full storm? Det där vilda och otämjda som jag fullständigt älskar sådär vansinnigt mycket. Japp, det här ska bli ett bra år ♥

Havet

Jag vill härmed önska er alla ett riktigt superkul nytt år, och glöm nu inte skriva era egna blad, fyll dem med kärlek, vänlighet och glädje! Och glöm inte fota så kameran glöder - Det ska iaf min få göra :o)
 /Tammy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar